Thursday 7 February 2013

Merentas Desa

Assalamualaikum =)

Hujan lebat membasahi bumi . Sejuk tak menusuk kalbu pun . Hee bau tar jalan sudah menular ke dalam hidung . Rasa loya tapi cool ja ek . Hari Khamis bertarikh 7 Februari 2013 adalah hari yang amat bermakna bagi pihak SMK Yan sebab berlangsungnya program atau pertandingan merentas desa . Pertandingan merentas desa ni merupakan salah satu program mega sekolah ... giga mega hecto deca deci centi milli mikro nano pico .... hok aloh dok teringat fizik watpe ... skunk mu blajo ekonomi . hee sebenarnya benda2 alah ni la yang aku hafal tiap hari . sampai sekarang aku ingat . oh cool saja .

Sixth former tak payah lari la . Seronok kemain . Jaga check point ja . dari sekolah nak pi tempat check point tu kira-kira 1km . penat ohh even naik basikal sebab jalannya berbukit . aku ni bengap dah bila tak change gear basikal tu .. sebab tu berat lain macam .. dah tu duk complain sorang-sorang . nak wat guane dah lama tak cycling bicycle . sebelum cycling tak stretching dulu . habis otot-otot tegang . nasib baik tak pitam . baju PPU habis lencun dibasahi oleh peluh busuk . busuk pun busuk la asalkan kesihatan terjamin . tak gitu ? Untungnya aku bawak kamera cabuk berharga rm399 . kualiti tak terlalu tinggi tapi its ok . asalkan gambo tu aku boleh buat kenangan . fullstop.



my classmate . pra u2 ekonomi . takda sorang pun yang miss . semua hepi2 je . enjoy the programme till the end =)



cuba teka ni sapa ? ni aku la (munirah anak datuk mansor) haha . maaf time ni sunrise . sebab tu la pic macam blur-2 ja


my group members . shikin and izati .


saja posing . peace no war ye !


suka gambar ni sangat-sangat even nampak biasa . tapi dalam hati kata ada sesuatu yang unik . apakah ? cercari cercari .


my group members .... CP3


dengan basikal masing-masing . oh so sweet =) yang laki tu nemanya faizal (our group leader)


seriously aku suka gambo ni . senyuman aku nampak gigi sikit . oh so kiut (beauty conscious)


basirah dan afiqa shazwana =)


apo kono zati ni eh ? kempunan nak pakai spek ka ? gambo ni pun aku suka . nampak biasa ja . maybe senyuman aku tu lagi lagi dan lagi menawan .


Amacam ? dah puas ? semua gambo ni biasa-biasa ja tapi bagi kami kami dan kami yang terlibat ni berasa sangat teruja . Sebabnya kami paku baju PPU yang bharu lagi cantik dan ceria . aku  berharap sangat kita dapat memahat memori bersama-sama lagi . And HAPPY CHINESE NEW YEAR !

No comments:

Post a Comment