Friday 19 October 2012

keracunan makanan

krokk krokk ..... perutku memulas-mulas bagaikan pusaran air ..... kepalaku pula sudah pening-pening lalat ... kemudian tubuhku rasa bagaikan tak bermaya ... nak termuntah pun ada ... tapi mun minta doa kat Allah kalau nak jadi apa pun jadi la tapi biar la kat rumah .... nasib baik time tu dah pukul 12 lebih ... dengan kudrat yang masih ada aku bertahan dan hanya mampu berdiam diri ..... Alhamdulillah doaku dimakbulkan oleh Maha Pencipta .... akhirnya aku mampu bertahan sampai la aku tiba di rumah ... bila sampai di rumah pulak rasa loya berada di kemuncak namun aku tetap bertahan ... dah la perut wat hal , boleh pulak aku suruh mak aku kupas kulit mempelam pastu wat sambal belacan ... silap aku jugak ....lebih kurang jam 9.40 malam , aku muntah berkali-kali ...pastu berulang p tandas sampai pukoi 1 pg ... ni semua gara-gara aku minum air kotak milo ... expired date taon depan ... tapi dah basi ... mungkin tak letak di tempat yang dingin :) pengajaran buat diri aku sendiri .... nanti p sekolah bawa bekal :)

No comments:

Post a Comment